Baza Instytucji i Firm
Czym jest Biff? Usuń swoje dane

BAZY DANYCH B2B

Poznaj swojego potencjalnego klienta dzięki skutecznej Bazie Danych B2B

  • Ponad 2,5mln firm
  • 1,7 mln unikalnych numerów telefonu
  • Baza zawierająca ok. 850 tyś. adresów e-mail
  • 92% aktualności bazy danych
  • Filtrowanie wg. unikalnych parametrów

Potrzebujesz dowiedzieć się więcej?

Skorzystaj z pomocy – porozmawiajmy

Nie obawiaj się. Konsultacja jest bezpłatna. Nie zajmiemy Ci więcej czasu niż będziesz chciał.

Poznaj swojego potencjalnego klienta

Poznanie klientów jest bardzo kluczowe, zwłaszcza, gdy planujemy zrobić personalizowaną kampanię reklamową. W tym celu niezbędne jest systematyczne prowadzenie przeróżnych badań marketingowych, analiza zachowań klientów, a także zbieranie danych. Wówczas można je wykorzystać na etapie tworzenia strategii marketingowej.

Filtrowanie danych po:

  • NIP
  • Data powstania działalności
  • PKD
  • Bank obsługujący
  • Branża
  • Obroty
  • Przedział zatrudnienia
  • Forma prawna
  • Ilość floty samochodowej
img-15

Proces pozyskiwania danych

Sposobów na pozyskanie danych do baz klientów jest naprawdę wiele. Można to zrobić stosując jedną lub kilka metod. Najpopularniejszą metodą jest analiza historii zakupów, a także ruchu na stronie internetowej. Sprawdzi się to u przedsiębiorstw, które specjalizują się w sprzedaży internetowej. Jest to w miarę proste, a także tanie rozwiązanie, choć trzeba z niego umiejętnie korzystać. W momencie, gdy klient kupuje coś na naszej stronie, otrzymujemy szereg informacji o nim, między innymi jego miejsce zamieszkania, płeć, a także rodzaj produktu, który zakupił.

 

Drugim bardzo popularnym sposobem pozyskiwania danych do bazy klientów jest formularz zapisu do newslettera. Osoby, które to uczynią najprawdopodobniej są zainteresowane treściami na naszej stronie internetowej, dlatego istnieje wysokie prawdopodobieństwo, iż z nich skorzystają.

Narzędzia
pomocnicze
w pozyskiwaniu
danych
do baz klientów

Kolejnym sposobem, dzięki którym można pozyskać informacje, niezbędne do budowy bazy danych są pytania klientów oraz reklamacje, choć te drugie nie są pożądane, gdyż firmom zależy, by wszyscy klienci byli zadowoleni z usług. Gdy dojdzie do reklamacji, należy wyciągnąć z całego procesu cenne wskazówki. Jeżeli wiemy, z jakiego powodu klient rezygnuje z danej usługi lub produktu, łatwiej nam będzie w przyszłości wyeliminować takie błędy.

 

Pomocniczym narzędziem przy tworzeniu baz danych firm jest popularny serwis społecznościowy – Facebook. Dostępnych jest tam szereg płatnych kampanii, dzięki którym można pozyskać dane o klientach.

 

Sporządzenie szczegółowego dokumentu wymaga dużego nakładu pracy, jednak warto poświęcić temu procesowi czas, by w przyszłości prowadzić skuteczne kampanie, które będą przekładały się na ruch ze strony klientów. Warto także szukać stale nowych i innych źródeł, z których takie dane do baz klientów można pozyskać. Czasami trzeba uczyć się na własnych błędach.

Aktualizacja non stop

Od lat współpracujemy z firmami call-center, które umożliwiają nam na bieżąco aktualizować bazy danych firm w czasie rzeczywistym. Dodatkowo co kwartał przeprowadzamy pełną aktualizację rekordów, a także weryfikujemy poprawność wszelkich informacji z jawnymi rejestrami. Najczęściej jest to KRS, CIDG czy REGON. Umożliwiamy także jednokrotną aktualizacją baz klientów po pół roku od dostarczenia jej. Dotyczy to licencji rocznej.