Baza Instytucji i Firm
Czym jest Biff? Usuń swoje dane

Poznaj swojego potencjalnego klienta dzięki skutecznej Bazie Danych B2B

  • Ponad 2,5mln firm
  • 1,7 mln unikalnych numerów telefonu
  • Baza zawierająca ok. 850 tyś. adresów e-mail
  • 92% aktualności bazy danych
  • Filtrowanie wg. unikalnych parametrów

Potrzebujesz dowiedzieć się więcej?

Skorzystaj z pomocy – porozmawiajmy

Nie obawiaj się. Konsultacja jest bezpłatna. Nie zajmiemy Ci więcej czasu niż będziesz chciał.

Poznaj swojego potencjalnego klienta

Poznanie klientów jest bardzo kluczowe, zwłaszcza, gdy planujemy zrobić personalizowaną kampanię reklamową. W tym celu niezbędne jest systematyczne prowadzenie przeróżnych badań marketingowych, analiza zachowań klientów, a także zbieranie danych. Wówczas można je wykorzystać na etapie tworzenia strategii marketingowej.

Filtrowanie danych po:

  • NIP
  • Data powstania działalności
  • PKD
  • Bank obsługujący
  • Branża
  • Obroty
  • Przedział zatrudnienia
  • Forma prawna
  • Ilość floty samochodowej
img-15

Proces pozyskiwania danych

Sposobów na pozyskanie danych do baz klientów jest naprawdę wiele. Można to zrobić stosując jedną lub kilka metod. Najpopularniejszą metodą jest analiza historii zakupów, a także ruchu na stronie internetowej. Sprawdzi się to u przedsiębiorstw, które specjalizują się w sprzedaży internetowej. Jest to w miarę proste, a także tanie rozwiązanie, choć trzeba z niego umiejętnie korzystać. W momencie, gdy klient kupuje coś na naszej stronie, otrzymujemy szereg informacji o nim, między innymi jego miejsce zamieszkania, płeć, a także rodzaj produktu, który zakupił.

 

Drugim bardzo popularnym sposobem pozyskiwania danych do bazy klientów jest formularz zapisu do newslettera. Osoby, które to uczynią najprawdopodobniej są zainteresowane treściami na naszej stronie internetowej, dlatego istnieje wysokie prawdopodobieństwo, iż z nich skorzystają.

Narzędzia
pomocnicze
w pozyskiwaniu
danych
do baz klientów

Kolejnym sposobem, dzięki którym można pozyskać informacje, niezbędne do budowy bazy danych są pytania klientów oraz reklamacje, choć te drugie nie są pożądane, gdyż firmom zależy, by wszyscy klienci byli zadowoleni z usług. Gdy dojdzie do reklamacji, należy wyciągnąć z całego procesu cenne wskazówki. Jeżeli wiemy, z jakiego powodu klient rezygnuje z danej usługi lub produktu, łatwiej nam będzie w przyszłości wyeliminować takie błędy.

 

Pomocniczym narzędziem przy tworzeniu baz danych firm jest popularny serwis społecznościowy – Facebook. Dostępnych jest tam szereg płatnych kampanii, dzięki którym można pozyskać dane o klientach.

 

Sporządzenie szczegółowego dokumentu wymaga dużego nakładu pracy, jednak warto poświęcić temu procesowi czas, by w przyszłości prowadzić skuteczne kampanie, które będą przekładały się na ruch ze strony klientów. Warto także szukać stale nowych i innych źródeł, z których takie dane do baz klientów można pozyskać. Czasami trzeba uczyć się na własnych błędach.

Aktualizacja non stop

Od lat współpracujemy z firmami call-center, które umożliwiają nam na bieżąco aktualizować bazy danych firm w czasie rzeczywistym. Dodatkowo co kwartał przeprowadzamy pełną aktualizację rekordów, a także weryfikujemy poprawność wszelkich informacji z jawnymi rejestrami. Najczęściej jest to KRS, CIDG czy REGON. Umożliwiamy także jednokrotną aktualizacją baz klientów po pół roku od dostarczenia jej. Dotyczy to licencji rocznej.

Gwarantujemy zgodność baz danych B2B z aktualnymi przepisami RODO

Korzystając ze zgromadzonych przez nas zasobów, nie musisz obawiać się jakichkolwiek kar nałożonych przez Urząd Ochrony Danych Osobowych. Wszystkie dane pozyskujemy w sposób całkowicie legalny – każda firma znajdująca się w naszej bazie B2B wyraziła zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych. Cały proces przestrzegania przepisów unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) monitorowany jest u nas na bieżąco przez specjalistów. W ten sposób osoby których dane dotyczą, zawsze mają możliwość skorzystania z przysługujących im praw, co pozwala nam wykluczyć wszelkie nieprawidłowości w ramach procedury przetwarzania informacji.

generating-leads

Korzyści dla Twojej firmy płynące z biznesowych baz danych

Szczegółowa, wiarygodna informacja to zdecydowanie najcenniejszy zasób, jeżeli zależy nam na zmaksymalizowaniu skuteczności kampanii reklamowych. Tak ogromna dawka informacji, jaką kryją nasze bazy danych B2B, pozwala nie tylko pozyskać całkowicie nowych klientów, lecz również zwiększyć świadomość marki wśród własnej grupy docelowej, osiągnąć znacznie lepszy zwrot z inwestycji czy w końcu jeszcze bardziej poprawić jakość oferowanych usług, dzięki feedbackowi od szerokiego grona odbiorców. Przede wszystkim jednak, udostępnione przez nas dane pozwolą Ci lepiej dostosować się do potrzeb swoich Klientów, co z pewnością zaowocuje wzrostem sprzedaży w obszarze B2B.

Jak przekazane przez nas zasoby informacyjne mogą Ci pomóc w realizacji kampanii marketingowych?

Inwestycja w wysokiej jakości bazy danych firm pozwala zdecydowanie usprawnić targetowanie, a więc wybrać spośród ponad 2,5 mln firm figurujących w naszych rejestrach, jedynie te przedsiębiorstwa, które rzeczywiście mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Realizacja kampanii marketingowej B2B jest przez to mniej czasochłonna, w znacznie mniejszym stopniu obciążą Twój budżet, a efekty są po prostu lepsze i szybciej widoczne. Przecież skupiając się na mniejszej grupie dobrze prześwietlonych odbiorców, łatwiej przygotować spersonalizowaną reklamę, która wyróżni Twoje przedsiębiorstwo na tle konkurencji i faktycznie dotrze do osób podejmujących kluczowe decyzje biznesowe.