Baza Instytucji i Firm
Czym jest Biff? Usuń swoje dane

PROJEKTOWANIE

Witaj w świecie niepowtarzalnych kreacji, które budzą emocje i zaangażowanie odbiorców. Szukasz skutecznego sposobu na wzmocnienie Twojego wizerunku? Potrzebujesz pomocy przy stworzeniu wizualizacji tego, co oferujesz? A może chciałbyś przygotować nową kampanię reklamową z użyciem banerów, która skupi na sobie uwagę szerokiego grona odbiorców?

 

Jesteś w dobrym miejscu, ponieważ ZN Direct to więcej niż agencja marketingowa. Jesteśmy zespołem pasjonatów świata promocji, marketingu, PR-u, a przede wszystkim grafiki i designu. Nasze pomysły, które wymykają się daleko poza oklepane ramy, przekuwamy w skuteczne działania. Wykonujemy szereg usług, z którymi związane jest projektowanie graficzne. Inspirując się tym, co nas otacza tworzymy między innymi unikalne logotypy, zapadające w pamięć wizualizacje czy nietypowe banery reklamowe. Zleć nam projekt logo, wizytówek czy opakowań produktowych – otrzymasz niezwykłe kompozycje, które pomogą w promocji Twojego przedsiębiorstwa nadając mu charakteru oraz zwiększając jego rozpoznawalność.

img-12

Grafika na każdą okazję

Chcąc zaprezentować swoją markę szerszej publiczności, warto zadbać o odpowiedni wygląd strony internetowej, ale nie tylko. Kluczowy w tym przypadku jest także projekt graficzny witryny, gdyż dobra reklama i chwytliwa nazwa przedsiębiorstwa może przyciągnąć klienta, który zostanie z nami na dłużej. Warto zatem zadbać o aspekt wizualny podczas rozwijania marki i zapewnić sobie rozpoznawalność i szerokie grono odbiorców. Działamy na terenie Warszawy Wesołej, ale współpracujemy także z klientami z całego kraju.

 

Nie ulega wątpliwości, iż dobrze przygotowany projekt graficzny może być skutecznym środkiem, który przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konkurencji. Wraz z rozwojem Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, fachowo przygotowane projekty gwarantują lepszy odbiór firmy.

 

Nasza firma specjalizuje się w przygotowywaniu reklam, a także wizytówek. Projektowanie graficzne jest bardzo mocno związane z promocją, a także wszelkiego typu akcjami marketingowymi. To właśnie dzięki ulotkom czy plakatom, możemy poinformować zainteresowanych o naszej ofercie, a także ważnych wydarzeniach.

Projektowanie reklam

img-02

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że przy tak dużej konkurencji na rynku należy odpowiednio wyróżnić swój produkt lub usługę. Jesteśmy społeczeństwem obrazkowym, a to oznacza, iż przykuwamy uwagę do tego co ładne i zapamiętujemy charakterystyczne obrazy. Znane firmy fast-food od lat kojarzone są na całym niemal świecie poprzez swoje logo. Dlatego warto postawić na spójną identyfikację wizualną firmy, a projektowanie graficzne oddać w ręce specjalistów.

 

Jednym z popularniejszych sposób projektowania reklam jest przygotowywanie plakatu. Dobrze przygotowany ma nieść mocny przekaz, a przede wszystkim przyciągnąć wzrok odbiorców. Na atrakcyjność plakatu ma wpływ kilka rzeczy, przede wszystkim rozmiar, im większy tym lepszy, a po drugie grafika, która powinna wyróżniać się na tle innych, prezentowanych przez konkurencję.

 

Większość naszych prac powstaje w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Po podpisaniu zamówienia, przygotowujemy projekt, na który nanosimy ewentualne poprawki po konsultacji z klientem. Cena uzależniona jest od skomplikowania grafiki, a także wszelkich dodatkowych komponentów.

img-03

Wizytówka firmy

Niemal każda firma posiada dziś własne zaprojektowane wizytówki. To one pomagają budować prawidłowe relacje z klientami, a także kontrahentami. Mówi się, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. W przypadku wizytówek firmowych jest to całkowita prawda. Dobre wrażenie może przełożyć się na podjęcie współpracy z właścicielem firmy.

 

Podczas procesu twórczego warto wziąć pod uwagę kilka kwestii. Małe kartoniki promują firmę, dlatego wyglądem powinny nawiązywać do profilu działalności osoby zamawiającej. Wykorzystuje się do tego odpowiednią kolorystykę, często taką, która wzmacnia przekaz oraz może się kojarzyć z daną branżą. Warto, też postawić na minimalizm. Białe tło, odpowiednio dobrana czcionka i logo firmy najskuteczniej przyciągną wzrok. Projektowanie wizytówek może być też kreatywne, poprzez większą paletę barw czy nietypowe kształty. Sprawdzi się to w przypadku mniej formalnych zawodów, niż lekarz czy księgowy.

img-13

Grafika, która wydobędzie to co najlepsze

Skuteczny przekaz wizualny najczęściej wiąże się z minimalizmem. Dobrze zaprojektowane logo czy wizytówka będzie składało się z dwóch, trzech lub czterech kolorów, współgrających ze sobą. Krzykliwe projekty wielokrotnie źle się kojarzą konsumentom, przez co można osiągnąć efekt odwrotny od zamierzonego. Przy wykonawstwie reklam kluczowa jest także symbolika, a także przekaz podprogowy. Ukryte symbole, które nawiązują do firmy lub jej polityki sprawią, iż taka reklama zostanie szybciej zapamiętana.

 

W przypadku wizytówek ważny jest także materiał, z którego są one wykonane. Wysoka klasa papieru zostanie doceniona przez odbiorcę, a także wpłynie to na trwałość treści, które są umieszczone na kartoniku. Najczęściej wizytówki tworzone są na papierze o takich parametrach, jak kreda błysk lub mat o określonej gramaturze, 350.