Baza Instytucji i Firm
Czym jest Biff? Usuń swoje dane

Poznaj swojego potencjalnego klienta dzięki skutecznej Bazie Danych B2C

  • Ponad 4,7 mln danych konsumenckich
  • Baza zawiera 4,5 mln adresów e-mail
  • 92% aktualności danych
  • Filtrowanie wg. unikalnych parametrów

Potrzebujesz dowiedzieć się więcej?

Skorzystaj z pomocy – porozmawiajmy

Nie obawiaj się. Konsultacja jest bezpłatna. Nie zajmiemy Ci więcej czasu niż będziesz chciał.

W jaki sposób
przygotowujemy
bazę danych
dla klienta?

img-10

Każda mniejsza lub większa firma powinna posiadać własną bazę danych. Można skorzystać z gotowego rozwiązania lub latami budować swoją sieć kontaktów. Sprawne rozwiązania informatyczne w przedsiębiorstwach pozwalają na szybką i efektywną realizacją projektów, a także kampanii marketingowych. To zaś przekłada się na rozwój firmy, a także osiąganie znacznej przewagi konkurencyjnej na rynku. W jaki sposób przygotowujemy bazę danych dla klienta? Od lat współpracujemy z wieloma klientami, dla których przygotowujemy bazy danych B2C. Gotowy plik w formie Excel przesyłamy drogą e-mailową w ciągu 24 godzin od nadejścia do nas skanu lub zdjęcia umowy, którą klient z nami podpisał. Zależy nam na szybkim procesie, by mogli Państwo od razu korzystać z przygotowanych dokumentów. Bazy danych najczęściej mogą być podstawą różnego rodzaju działań marketingowych, które obejmują telemarketing, e-mailing czy wysyłanie SMS. Do tych działań zaliczamy również wysyłkę listowną, np. nowych katalogów czy ofert do potencjalnych klientów.

 

Przygotowana przez nas dokumentacja może zawierać określoną liczbę rekordów. Obecnie nasza firma ma dostęp do ponad 2,7 miliona danych kontaktowych osób prywatnych, które zawierają między innymi, imię i nazwisko, adres, wiek, płeć, a także telefon komórkowy lub stacjonarny. Zamówienie opiewa na minimum 1000 rekordów, które możemy udostępnić klientowi.

Projektowanie bazy danych

Warto poświęcić dłuższą chwilę, by zbudować własną bazę danych B2C. Rzetelnie przygotowany dokument może być kluczowy do prowadzenia efektywnego biznesu. Jeśli nie wiemy czym interesuje się nasz potencjalny klient, trudniej będzie nam trafić z odpowiednią ofertą. Dlatego tak ważne jest stworzenie rekordów i sukcesywne ich rozbudowywanie.

 

Projektowanie baz konsumenckich można podzielić na kilka etapów. Jest to usługa wręcz szyta na miarę, dlatego wszystko zależy od indywidualnych życzeń klientów. Przede wszystkim do tworzenia katalogu kontaktów niezbędna jest wiedza analityczna, a także spore doświadczenie, które przydaje się w momencie projektowania złożonych systemów informatycznych. Przygotowywanie rekordów skupia się głównie na budowie uporządkowanej struktury, opartej na logicznym schemacie.

 

Następnie warto określić relację występującą w bazie konsumenckiej, a także zdefiniować podstawowe i najważniejsze założenia, złożone z zadań i celów. Końcowym etapem przygotowawczym bazy danych B2C jest optymalizacja projektu, aż do momentu wprowadzenia danych potencjalnych klientów.

Skąd pozyskać
dane
o klientach?

img-10

To kolejny złożony proces, jednak sposobów na pozyskanie informacji do baz danych B2C jest wiele. Jedną z popularniejszych metod jest analiza ruchów na stronie internetowej. Jeśli prowadzimy sprzedaż internetową, z łatwością możemy sprawdzić informacje, jakie klient po sobie zostawił, w momencie zakupu danego produktu, bądź usługi. Najczęściej są do dane kontaktowe, adres zamieszkania oraz płeć. Dodatkowo wiemy w jakim segmencie produktów dana osoba się poruszała. Wówczas wiemy, z jaką ofertą możemy do niego trafić, by do nas w przyszłości wrócił.

 

Drugą popularną formą pozyskiwania informacji jest newsletter. Praktycznie każda strona internetowa po wejściu na nią wysyła komunikat, by zapisać się na listę powiadomień o zniżkach czy nowych produktach. Pomocnicze są również serwisy społecznościowe, takie jak Facebook. Dostępnych jest tam szereg płatnych kampanii, dzięki którym można pozyskać dane o klientach. Inną sprawdzoną metodą są pytania klientów, a także reklamacje. Choć te drugie są niepożądane, gdyż każdy przedsiębiorca chce, by klient był zadowolony. Jednakże to również dobry sposób na budowę baz konsumenckich, bowiem wiedza na temat powodu reklamacji lub rezygnacji, pomoże w przyszłości wyeliminować podobne błędy.

Czy baza danych ulega aktualizacji?

Wycena przygotowywanych baz danych B2C jest indywidualna, jednak jej największą zaletą jest fakt, iż jest ona na bieżąco aktualizowana. Dodatkowo dokładamy wszelkich starań, by każdy dokument z rekordami był sprawdzany co kwartał, pod względem poprawności danych.